wtorek, 9 czerwca 2009

Grenadier 2009

Praca nad Trakami trwa, a w międzyczasie zaszedłem sobie na tegorocznego Grenadiera, żeby zobaczyć co w wargamingowym światku się dzieje.

Miałem okazję pograć w dwie gry

- Trafalgar - wydany Przez Warhammer Historical, czyli ekipę odpowiedzialną między innymi za Warmaster'a Ancients.

Hiszpanie kontra Royal Navy. Nie będę udawał, że temat XIX wiecznej wojny na morzach jest mi bliski, ale system całkiem przyjemny. Modele okrętów też niczego sobie.


Rozegrałem też dwie bitwy w Ogniem i Mieczem (XVII w. czasy Potopu Szwedzkiego). Już słyszę jak moja druga połowa zgrzyta zębami na nowe wydatki, ale system i same figurki bardzo mi się podobają. Czyżby po Trakach miała przyjść armia szwedzka? Cóż, prawdziwy gracz nie pozwala aby wszystkie jego figurki zostały pomalowane, zawsze będą nowe modele.


Brak komentarzy: