sobota, 24 października 2015

Król Porus/ King Porus

Niedawno otrzymałem zamówione figurki Forged in Battle. Ponieważ wsparłem ich kickstartera, jako dodatek dostałem figurki dowódców różnych starożytnych armii.
Recently I have received ordered Forged in Battle figures. Because I backed their kickstarter I got additional figures of various ancient commanders.

Pierwszym, którego wykonałem jest Król Porus - przeciwnik Aleksandra Wielkiego władający terenami mniej więcej obecnego Pendżabu. Aleksander stoczył z nim bitwę nad rzeką Hydaspes. Pomimo że wygrał pozostawił Porusa na tronie jako władcę wasalnego.
The first one I painted was king Porus - adversary of the Alexander the Great ruling in what's now roughly Punjab. Alexander defeated him in battle of Hydaspes river, but Porus remained on the throne as a vassal ruler.
Na tę figurkę, a w zasadzie zestaw, zdecydowałem się, ponieważ dawno nie malowałem słoni.
I decided to start from Porus because it's been a long time since I painted elephants.

 Figurki Forged in Battle bardzo mi się podobają. Niestety są mniejsze od używanego przeze mnie wcześniej Xystona i nie wszystkie będą pasować do posiadanych już przeze mnie armii. Dlatego planowanych właśnie Scytów do Field of Glory planuję oprzeć niemal wyłącznie na figurkach FiB (cała armia jest już zakupiona i czeka na warsztacie).
I like Forged in Battle figures. Unfortunately they're smaller than Xyston figures I previously used and will not fit my previous armies. That's why I will base my Field of Glory Scythian army chiefly on FIB figures.

1 komentarz:

Phil pisze...

Fabulous King Porus!