wtorek, 11 maja 2010

Grenadier 2010 Turniej DBA/ Grenadier 2010 DBA Tournament

W ostatni weekend Warszawie odbył się konwent gier strategicznych Grenadier, a w jego ramach miedzy innymi turniej DBA, w którym brałem udział

Grenadier 2010 gamesday took place last weekend in Warsaw. I participated in DBA Tournament


Trakowie kontra Bizancjum (nieco irytuje mnie zawsze ahistoryczność par turniejowych). Wyrównana gra, w zakończona niestety utratą generała i porażką.

Thracians vs. Byzantines (I'm always a bit irritated about non historical battles during tornaments). The game was ballanced untill I lost my general.


Trakowie kontra Partowie. Tym razem poszło lepiej - zwycięstwo!

Thracians vs Parthians, This time it went better - victory!


Starcie Achemenidami Yori'ego . Trakowie wciągnęli wroga w trudny teren i pokonali go.

Battle against Yori's Achemenid Persians. Thracians used difficult terrain in their favour and scored victory.

Ostatnia bitwa z Kartagińczykami, zakończona efektownym starciem generałów w którym przegrany ginął. Starcie przegrałem o włos.

Last battle was against Carthaginians
and was finnished with clash of generals in which looser would be killed. I lost this clas only slightly.

Ostatecznie moje wyniki można uznać za przecietne - piąte miejsce.
Grenadiera mozna uznac za udanego. Dziękuję wszystkim z którymi miałem okazję pograć i spotkać.

My final results were average - 5th place.
Grenadier can be considered successful. I would like to thank everyone I had opportunity to play against and meet.

Wkrótce wiecej zdjęć z Grenadiera
More photos from Grenadier to follow

Brak komentarzy: