piątek, 29 stycznia 2010

DBA: pierwsza bitwa (cz.1)/ DBA: First battle (part 1)


Trakowie stawiający czoła Persom/ Thracians facing Persian enemies

W czwartek miałem okazję grać po raz pierwszy w DBA.


Raport z bitwy dwóch armii Achemenidów (na fotografii siły mojego przeciwnika) z połączonymi siłami Tesalów i dowodzonych przeze mnie Traków zamieścił już na swoim blogu Yori.

Druga armia Achemenidów/ Second Achemenid army


Tessalowie/ Thessalians

Ograniczę się więc do stwierdzenia, że Trakowie spisali się znakomicie, co w połączeniu z pechem mojego przeciwnika do rzutów kością dało zdecydowane zwycięstwo.

On thursday I had an occasion to play DBA for the first time.
Report from this battle between two Persian Achemenid armies (forces of my adversary on a photo) and combined Thessalian - Thracian (commanded by me) forces was published by Yori on his blog

I will just shortly say that Thracians did great and combined with bad dice rolling of my adversary gave my forces decisive victory.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam. Widze ze DBA ma takze wspaniale figurki, ale zostane jednak przy warmaster ancient, bo jakos przez to ze ma wiecej tych zolnierzyków ciekawiej wyglada. Mam pytanie do Ciszy odnosnie figurek do tego systemu. Podaje maila abednarczyk1@wp.pl Pozdrawiam

Cisza pisze...

Nie zamierzam rezygnować z Warmaster'a Ancients. Co do figurek, to akurat tutaj nie ma figurek dedykowanych do danego systemu. W większość systemów da się grać różnymi skalami. Konkrety śle ci na maila

Yori pisze...

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby grać w DBA w skali 10 mm :)