czwartek, 18 lutego 2010

Egipska diorama/ Egyptian diorama


W ramach przerywnika miedzy budowaniem armii postanowiłem zająć się mini dioramami. Mój wybór padł na dioramy oferowane przez Magister Militum.

Pierwsza to scenka egipska - liczenie dłoni odciętych poległym przeciwnikom. Egipscy wojownicy po bitwie dostarczali dłonie zabitych przeciwników. Dzięki temu otrzymywali premie finansowe adekwatne do wyników pracy, taki dodatek motywacyjny. Zastanawia mnie tylko czy w zwiazku z tym część poległych Egipcjan tez przypadkowo nie traciła dłoni.

To have rest during constructing my armies I've decided to make some mini dioramas. I chose those offered by Magister Militum.

First is an Egyptian scene - counting hands of fallen enemies. Egyptian wariors after the battle were delivering hands of killed enemies. They were receiving financial gratification adequate to number of enemies they have killed - what may called motivating payment. I only wonder if it didn't lead to situation when also fallen Egyptians were loosing hands.

2 komentarze:

Yori pisze...

A ja się zastanawiam, cy odcinali rękę prawą czy lewą... czy może obie :)

Wawer pisze...

www.cud2.blogspot.com

Może byś dodał mój blog do swoich ulubionych?

pozdro.

Działacz Radykalnej Lewicy Cud2